Popularne posty

wtorek, 25 stycznia 2011

...nO dzisiejsze przygody...:D

  
hah dzisiej przygody z wibowitem ...
oraz z zupą....
xD
ale no cóż
:*
^
l
l
RASTA xd

achhh juz w czwartek impreza i bedzie ciOstko  w jezyku ewy Xd
ale moja kumpela pindzia taka pindzia badzie i jej chłopak no pawie ^^
na imie ma norbert no nazwiska nie powiem...
dla mnie to idiota <bez obrazy pindzia>
ale taka prawda
ale teraz napisze o mojej innej koleżance ewie
dzisiaj był u niej pała ...
5 lat starszy no ale każdy ma swój guest ^^ w sumie ładny jest nie zeby coś ale stary <moja kuzynka z nim do klasy choziła>
...:8
no wiec powodzenia ewa powodzenia pindzia i tam zeby nie było zapalonka tez tylko ze ja nie wiem kogo ona lubić lubić
ale moze teraz ja no teraz psze z takim piotrkiem dla mnie śliczny : ****
i wysoki ale chodził z moją kolezanką ze szkoły żal ; /
ale raz sie żyje nie ???
kurde nie było go chyba 4 dni na GG tęsknie :((((
no nawet mik sie śnił tylko nie pamiętam w jakiej sceneri ;d;d
ale cos tam wiem ze ja i onpindzia i bercik i wgl ;D
a i jesz ze
PATRZE NA cB Z PORZĄDANIEM  :** ^^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz